Re: morgan i kt133 [gigabyte 7zx-1 rev 1.0]

Autor: SirDavid (adamd.nospam_please_at_fastmail.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 08:11:00 MET

On Mon, 11 Mar 2002 18:03:31 GMT, "boqs" <boo64NOSPAM_at_chello.pl>
wrote:

>o ile wiem to do dziś durony mają 100mhz fsb [200ddr..]

true

>czy w takim razie duron na rdzeniu morgan będzie działał
>na płycie z kt133 [gigabyte 7zx-1 rev 1.0]

sprawdzałem jakiś czas temu i nie poszedł (dokładnie taką płytę z
najnowszym biosem)

>ale co się stanie gdy bios nie za bardzo będzie
>przystosowany do nowego jądra?
>[sse nie będzie działać?]
>[a może coś grubszego?]

Chyba coś grubszego, nie bez powodu płyty na KT133A łykają Morgany
dopiero od jakiejś wersji, jakby producenci zostali zawczasu
powiadomieni przez AMD o planowanych zmianach w nowym jądrze i coś tam
odpowiednio poprawili. O płytach na KT133 chyba nawet nie ma co
mówić...

Adam.