Kto pracuje na Celeronie TUALATIN ?

Autor: Maju (rmaju_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 04:03:45 MET

Witam wszystkich grupowiczów.
Pytanie brzmi nastepująco:
Czy pójdzie mi INTEL Celeron 1000 MHz Tualatin na płycie Abit BE6 chipset
440BX ver. 1.0 z najnowszym biosem? Obecnie pracuję na procesorze INTEL
Celeron 900 MHz na magistrali 100 MHz FC-PGA ale nie Tualatin, tylko jeszcze
z tym starym cachem 128 KB. Natomiast Tualatin ma już 256 KB cache i jest
robiony w nowej technologi 0,13 mikrona. Po prostu chcę zmienić procesor ze
względu na cache. Podkreślę, że ten stary procesor chodził nawet z
magistralą 140 MHz i to dawało wynik 1260 MHz [tak pokazywał bios] bez
zwisów.

Jak wiadomo płyta Abit BE6 jest na Slot 1. Posiadam przejściówkę JAMICO ze
Slot 1 na FC-PGA do obecnego Celka 900 MHz. Czy będzie pasować nadal ta
przejściówka jeśli zakupię nowy procesor na jądrze Tualatin 256 cache i
technologi 0,13 mikrona?

Bardzo proszę o podpowiedź jeśli jest to możliwe.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Robert