Re: Brac? czy nie?

Autor: Pawel Zeglowski (pawel_at_rallyonline.de)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 02:11:36 MET

"wojtek" <t-t1_at_nospam-wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> coś mi się wydaje że autor postu nie mieszka w Polsce,za granicą nikt nie
> składa komputerów tylko kupuje się gotowe zestawy takich firm jak
> HP,Compaq,IBM,Dell

Czesc
A skad masz takie informacje :) z tych firm ktore wymieniles to chyba tylko
dell jest jako taki przynajmniej mozna dosc dowolnie wybierac podzespoly, a
normalnie przynajmniej w Niemczech jak chcesz miec pozadny komp to go
skladasz sam. Wiekszosc malych prywantych sklepow sklada tez za darmo jak
kupisz u nich komponety.
pozdrawiam pawel