Re: Barracuda IV 40GB Bol Glowy

Autor: Endruz (endruz_at_toya.net.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 13:07:45 MET

> jei to cie pocieszy, to u mnie po wymianie plyty i proca na nowe tez
> pojawily sie piski:((

Wlasnie - moj blad - juz doszedlem, ze te piekne dzwieki wydaje procesor
:)))
Dysk jest cichutki jak zawsze. Mam obecnie Athlona XP 1700+ na Epoxie
EP-8K7A+ i wyraznie dzwieki te pochodza od procesora - myslalem, ze to jeden
z wentylatorow, jednak po zatrzymaniu wszystkich dzwieki pozostaja te same.
Byc moze mam zle ustawienia - procesor zaczyna "piszczec" dopiero po kilku
minutach pracy ... Ustawilem taktowanie CPU na plycie na 133 Mhz - czy to
jest dobra wartosc dla XP 1700+ ? Reszte ustawien mam domyslne, wiec moze tu
tkwi problem ... Moze zle zalozylem radiator ? Juz koncza mi sie pomysly...
Temperatura procesora zgodnie z BIOSem wynosi srednio 42 C ...
Nie wiem co z tym fantem poczac, bo jest to wyjatkowo uciazliwe - im dluzej
pracuje tym "piski" staja sie glosniejsze :(((
Ktos moze wie co jeszcze moglbym zmienic w ustawieniach ? Moze recznie
ustawic wszystkie wartosci dla procesora ?

Pzdr
Andrzej