Re: pytanie...

Autor: Kamil (kkamil_at_optonline.net)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 00:35:44 MET

"Elvis" <elvis_at_elvisek.ath.cx> wrote in message
> Legalne ? ;)
Pecety tak, windowsy - po czesci

> Gniazdo karty sieciowej jest takie samo tylko szersze - gdzies
> tak o polowe.
Oj, u mnie juz zajete. Przez to idzie mi internet...

Podobno mozna zrobic maly LAN poprzez siec telefoniczna w domu?
no nic, to chyba pozostaje mi tylko serial port, albo gniazdo karty
sieciowej...
Aha, i jeszcze jedno, z tylu modemu (?) mam wyjscie telefoniczne na ktorym
pisze -line-, obok jest normalne, do modemu. Czy przez te wyjscie -line-
moge zrobic maly network?