Re: podłączenie Creative SoudsWork Digital 2.1 do SBL 5.1

Autor: KrissKross (kjarocki_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 23:46:31 MET

Uzytkownik "P" <pryzma_at_go2.pl> napisal w wiadomosci
> witam!
> Mam trochę lamerskie pytanie - czy można podłaczyć bezproblemowo głośniki
> Creative'a SoundWorks Digital 2.1 przez wyjście cyfrowe z kartą SBL 5.1?
> Słyszałem, że ponoć trzeba miec jakieś dziwne przejście - tzn. tak
> powiedział mi sprzedawca. Chciałem spytać posiadaczy czy to prawda, czy
gość
> nie ma racji.
> Serdecznie dzięki z góry za odpowiedź
> pozdrawiam
> pryzma

Mam ten sam zestaw.
W glosnikach jest odpowiedni kabel.
Wszystko jest lopatologicznie rozrysowane w instrukcjach.
Nie bedziesz mial najmniejszych problemow, tylko sie dobrze przyjrzyj
rysunkom i opisom w glosnikach i na schemacie w instrukcji do karty.
Jesli to karta i glosniki Creativa, to facet sie myli.
Moze nigdy tego zestawu nie mial okazji podlaczac.
Te glosniki sa specjalnie przystosowane do pracy z wyjsciem cyfrowym karty.
Malo tego moga, przyjac sygnal cyfrowy np. z odtwarzacza CD, jesli
odtwarzacz ma coaxialne wyjscie cyfrowe.