Re: mysz - pytanie :)

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 11 Mar 2002 - 22:42:04 MET

> Juz pisalam pare postow wczesniej :)
> W menedzerze jest A4Tech PS/2 Port Wheel Mouse.
> I taki driver zostal zainstalowany, a mysz ma typ podobny do WWW23 - dlatego
> pisze, ze podobny bo ma troche inaczej ustawione koleczka :) Juz to
> tlumaczylam kapke wczesniej.

Wygląda na to, że wszystko jest w porządku a jednak nie działa.
Konflikt przerwań też chyba nie bo przecież zaglądałaś do menedżera...
To może być uszkodzenie sprzętu, choć to dobre myszki.
Ja na www-25 (ster 7.36.0.6) pracuje już prawie 2 lata bez problemu a żadna z
moich poprzednich myszek nie wytrzymała dłużej niż pół roku (CAD).

Pozdrawiam i życzę powodzenia
Sławek