Re: Wybór dysku

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 21:36:15 MET

"Przemo" <cornhole_at_darmo.alter.pl>, wrote in

> No mogę, tylko czy on też ma jakieś problemy z UDMA33?

Nie ma.

> Jeśli chodzi o ograniczenia transferu, to i tak 33MB/s nie jest dużym
> ograniczeniem bo i tak stałego transferu na tym poziomie żaden z dysków
> 7200 chyba nie zapewnia.

Ano nie jest. Tylko maxtor bedzie znacznie wydajniejszy w ata33/66 niz B4

> Pytałem jednak jak wygląda sprawa z długotrwałą pracą dysków 7200. Czy
> mogą pracować np. ciągle przez kilka dni?

Przy prawidlowym chlodzeniu (czyli wystarczy standardowe) nie bedzie
zadnego problemu.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!