Skoki grafiki w Dream.Geforce 2 MX 400

Autor: Dariusz Antoniak (dariusz_antoniak_at_pf.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 18:12:42 MET

Witam wszystkich...
i aby nie tracić czasu pisze o problemie z powyzsza karta graficzna. Jest to
wersja 64 MB SDRAM z czasem dostepu 6 ns. Problem objawia sie chwilowymi
zastojami podczas grania, podczas ktorej grafika potrafi sie za3mywac nawet
na okolo sekunde ! To znaczy wszystko stoi w miejscu, potem rusza dalej.
Slyszalem cos niecos o braku plynnosci GeForce'ow, ale to co sie dzieje u
mnie przekracza granice przyzwoitosci. Wszystkie te "skoki" i zwisy
pojawiaja sie przy zmianie scenerii lub przy pojawianiu sie nowych
przeciwnikow (wybuchy rowniez). Ogolnie framerate jest niezly, ale z takimi
zaciachami ciezko sie gra np. w NOLF (strasznie denerwujace). Problemy
pojawiaja sie w kazdej nowszej grze, przy czym im bardziej zaawansowana
technicznie, tym gorzej. Czy to jest normalne ?
Nawet u kumpla Riva TNT 2 plynniej chodzi :(.

Reszta sprzetu to: AK31 2.0, Duron 850, 128 MB DDR Nanya.

Zastanawialem sie nad sterownikami ale istnieje co najmniej kilkanascie
wersji wersji detonatorow, a ja nigdy nie wiem, co wybrac, a nie mam stalego
lacza. Do tej pory uzywam tych z plyty dolaczonej do karty (z konca
ubieglego roku) ... a jedyne, jakie wyprobowalem byly oznaczone jako
nvidia_Win9x_21.81. Niestety po zainstalowaniu ekran pozostal czarny i nic
nie zobaczywszy powrocilem do starych.

A moze to wina chlodzenia ? Przelaczylem wiatraczek na 5 V, bo za bardzo
halasowal, ale nawet wczesniej tez byly te problemy. Wiec chyba nie to ?

Ktos sie z tym spotkal, ktos wie, co z tym zrobic. Moze oprocz kupienia
innej karty :-].

Darek