mysz - pytanie :)

Autor: Agnieszka (yaga7_at_poczta.fm)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 17:22:50 MET

Hejka :)

Mam problem z mysza - typ A4tech z dwoma koleczkami. Chodzi o to, ze po
reinstalce systemu, zainstalowalam sterowniki no i rzecz w tym, ze jedno
koleczko przewija, a drugie nie przewija. Jak zamienie funkcje koleczek, to
jest na odwrot, czyli teoretycznie koleczko jest sprawne.
Czy ma ktos jakis pomysl na to, co mam z tym zrobic? :)
A jesli NTG, to gdzie sie moge udac z pytaniem?

Dzieki wielkie za wszelkie odpowiedzi :)

Agnieszka