Re: Dobra obudowa Big Tower 300W

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at_________wp.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 14:54:02 MET

Użytkownik "towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> napisał w
wiadomości news:3C8CB4FE.5010405_at_nospam.regionalna.net...

> A moze jakies konkrety? Ja na swoja nie narzekam. A moze o czyms nie wiem?

nie ta grubosc blachy, te usb fatalnie sie otwiera / zamyka, zasilacze
glosne- nie powiesz ze lepsze od chieftekowych/enermaxowych ?

wyglad odpustowy, brak otwieranych drzwi na 'klameczke', zreszta zobacz jak
w srodku maja chiefteki. I chca za nie dosc sporo - warto dodac troche i
miec obudowe przez "O" - tego sie nie kupuje co rok.