Re: Notebook

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 10:50:46 MET

Dnia Mon, 11 Mar 2002 09:39:54 +0100, "Fantomas" <marcinwawa_at_wp.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>nie wiem czy pytanie kieruje na odpowiednia grupe, ale nie moglem znalezc
>lepszej;)
Zalewasz kolego..

>Mianowicie rozchodzi mi sie o kupno notebooka w Warszawie i chcialbym to
>tanio zalatwic. (www.allegro.pl - przykre doswiadczenia - i
>www.karen.com.pl - kosmiczne ceny - odpadaja!!!).
>Nie wiem, czy w ogole jest mozliwe nabyc notebooka klasy PIII1000, 128 RAM,
>DVD+CDRW, video 3D 8/16MB, karta sieciowa/modem do 3500PLN? (Oczywiscie moze
Hehe.. za 3500 zl to mozesz miec duzo slabszy procek, gora dvd, o
nagrywarce mozesz zapomniec, vga raczej 8MB (moze nawet ATI, ze
wspomaganiem DVD), siec/modem w jednym (ale moze i sam modem).. i mozesz
trafic na sprzet 'cieply'
Jesli ktos Ci zaoferuje to, co chcesz, za ile chcesz, to na bank komus taki
zestaw niedawno zniknal :(

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)