TNT2 M64 i bios 2A5KKSMAC

Autor: roszczykr_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 11 Mar 2002 - 10:25:19 MET

System w'2000 nie wykrywa karty graficznej TNT2 m64 AGP. Mam sterowniki na
w'2000 i nic, system zgłasza, że urządenie nie działa poprawnie. Próbowałem
powalczyć z ustawieniami dotyczącymi obsługi grafiki w biosie, ale nic mi to
nie dało. Może zna ktoś sposób na mojego PC'ta? Zastanawiam się nad upgade'm
bios'u, ale nie wiem czy to coś pomoże. Karta na innych kompach działa
poprawnie, bez większych problemów konfiguracyjnych i na tej samrj wersji biosu
4.51PG, ale na innych chipset'ach? Proszę o pomoc...

BIOS Type: Award Modular BIOS v4.51PG
BIOS ID: 07/10/1998-ALADDIN5-2A5KKSMAC
BIOS Eval: SP-A586B VER:A.2
Chipset: ALi M1541 rev 4