Re: zaslepka?

Autor: Adam Siwoń (traptak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 22:59:39 MET

Użytkownik "T.F." <tf_at_motocykle.org> napisał w wiadomości
> "Desperado" <pbelino_at_elka.pw.edu.pl> ...

> Stacja ma taki sam rozmiar, ale zaslepka juz niekoniecznie.

> ;)))
>
> Zaslepka moze byc prosta lub wypukla, gleboka lub plytka,
> mocowana na kilkanasci rodzajow sposobow,
> ze o kolorach (itp.) juz nie wspomne....

Po za tym jeszcze uchwyty mocujące... Więc najlepiej próbować tam gdzie
kupiło się sprzęt, bo jest największa szansa, że nawet jeśli już nie ma
takiej samej obudowy, to dostanie się zaślepkę z obudowy tego samego
producenta. To chyba jedyna droga, bo nigdy nie słyszałem, żeby ktoś
sprzedawał zaślepki.

--
z pozdrowieniami
Adam Siwoń