Re: DivX Sprzetowo :)

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 08:39:27 MET

W artykule <BCfi8.3815$702.9238_at_sccrnsc02>, Piotr Nowak napisał(a):

> Wszystko ladnie hula, wkladam CD , pokazuje sie tytul i filmidlo leci .
> Z wyjscia monitorowego puszczam sygnal do scan convertera, tu mam juz sygnal
> composite video no a dzwiek oczywiscie z plyty .
> po konwerterze jeszcze wpialem rf modulator zeby miec wyjscie 75 Ohm do tv
> bez wejscia AV.

Ale jakością obrazu toto chyba nie grzeszy...

> 1. potrzeba jakis pilot IR + girder

No tutaj możesz mieć problem. Albo jakaś karta TV, albo klawiatura/mysz
bezprzewodowa. Ewentualnie pozostaje dorobić jakiś własny interfejs
poprzez IRda.

> 2. musze jakos przyspieszyc startowanie POST i windowsa.

To może zrezygnuj z windows i skorzystaj z linuxBIOS project (strony nie
pamiętam, zdaje się, że na sourceforge.net leży) - podmiana BIOSa
loaderem i jądrem linuxa. Cały POST (którego praktycznie nie ma) + boot
to kilka sekund. Jeśli to ma być do DivX, to dystrybucję można skroić na
miarę do kilkunastu, no, może kilkudziesięciu MB, napisać skrypty,
które będą automatycznie uruchamiały MPlayera/avifile/xine po włożeniu
płyty.

> 3. obudowa, tu najwiekszy problem, jak na razie siedzi to w skrzynce 10cm
> wysokiej 30x30
> planuje to wsadzic w jakas obudowe po magnetowidzie. Chyba ze macie inne
> pomysly.

A może schowaj to gdzieś za TV, a sam CD tylko ładnie wkomponować albo w
telewizor, albo gdzieś w pobliżu?

Gratuluję pomysłu.

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | <kerozorek> elk: załóż 0700 po hinty do
[Linux User #47986]    /\  | układania kostki rubika ;P <elk> :) <elk>