Re: Jaka maksymalna wartość podkręcenia?

Autor: Szymek (rafcio_at_box.ids.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 04:24:56 MET

Użytkownik "Sandra" <sanderka_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
36> Te Celerony raczej słabo się kręciły.
> Możesz ustawić FSB na 75 MHz (488 MHz).
POSZŁO NAWET NA 541 MHzczyli jeden rząd wyżej

> Tu jest grupa, dałeś post na grupę,
> na grupę dostaniesz odpowiedź.
Ekstremistka (:+> (bez urazy, po prostu jestem na wielu grupach i nieraz się
gubie co i jak....ale ok poczułem się skarcony (;+{ To się więcej nie
powtórzy :)...

                             GORĄCO POZDRAWIAM I DZIĘKI BARDZO ZA WSKAZÓWKĘ

Szymek
Ps.W Twojej uwadze jest dużo racji, dzięki pa papka...

Bóg dał mężczyźnie mózg i penisa i tyle krwi aby mogło pracować tylko jedno
z nich (:-D
- biedni honorowi dawcy krwi...

First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you
win.