Informacja o osobie podszywającej się pode mnie

Autor: Alex P. J. [Scorpio] (scorpio_at_scorpio-ads.com)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 00:16:20 MET

Witam Grupowiczów!

Na tę grupę została wysłana wiadomość sygnowana moim
adresem emailowym, z wysłaniem której nie miałem nic
wspólnego. Wiadomość została wysłana przez osobę
posługującą się dial-upem Netii, w momencie wysłania
był to następujący adres:
as-83.swietochlowice.dialup.inetia.pl

Powiadomiony emailowo został dział "abuse" firmy Inetia,
w poniedziałek rano spróbuję się również skontaktować
z tą firmą telefonicznie w celu możliwie szybkiego
wyjaśnienia tej sytuacji.

Chociaż sytuacja ta nie była przeze mnie spowodowana,
przepraszam za wszelkie kłopoty.

Pozdrawiam,
Alex