Re: P4 2.5GHz

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.acn.waw.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 00:10:46 MET

> Czy frajerem bedzie admin serwera na P4?

nie, oczywiscie ze nie.

 Czy frajerem bedzie biznesmen, ktory nie musi sobie podkrecac bo po co?

tez nie

> Czy frajerem bedzie grafik, ktory na P4 obrabia projekty?

nie

> Czy frajerem bedzie zwykly user ktory uzywa P4 do
> sprawdzania poczty?

nie.

ale ja pisalem o zwyklych ludziach takich jak ja i ty a nie o zadnym z
powyzszych...

> No i? Nie kazdy musi miec athlona.

nie azdy musi miec northwooda, a na pewno nie do czytania poczty... tak
mozemy jeszcze dlugo...

> Jak reaguje? Ja sie tylko normalnie pytam dlaczego nazwywasz takich ludzi
> frajerami? Tez bym byl frajerem jak by sobie kupil P4 i go nie podkrecil?
> Do moich zastosowan nie widze potrzeby podkrecania takiego porcesora wiec
> bym go nie podkrecal. Proste?

ok. Ty nie jestes frajerem :) lepiej Ci?

> Co widzsz w tym smiesznego?

w tym, ze mi wmawiasz ze sie slinie na widok biosu z napisem 2.4? a nie jest
to smieszne?