LG DVD-ROM i TRYB DMA .... ???

Autor: Irek (irek_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 23:47:22 MET

witam grupowiczów

mam problemik dot. mojego LG DVD-ROM DRD8160B ...
mianowicie nie mogę ponownie ustawić trybu pracy DMA dla tego urządzenia pod
Win 2000 ...
(niedawno napęd ten pracował w trybie DMA)

napęd ten podpięty jest pod podstawowy kanał IDE - urządzenie podrzędne ...
w trybie transferu zaznaczyłem "DMA jeżeli dostępne" ale w oknie "bieżący
tryb transferu"
widnieje tryb PIO ....

jak wymusić na tym napędzie tryb pracy DMA?

jeśli ktoś ma jakieś sugestie to bardzo proszę o pomoc ..

Z GÓRY SERDECZNE PODZIĘKOWANIA...

pozdr ...
Irek