Re: SB i Bios

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 20:46:45 MET

In article <a6g1s6$ui$1_at_news.tpi.pl>, Krzynek wrote:

> Ale zastanawia mnie to ustawienie BIOS'u ktore nazywa sie:
> "Sound Blaster"
> Co to znaczy, ze jesli mam karte Sound Blaster to powinienem to miec odbloko
> wane?!
> A gdybym mial inna, to powinno byc zablokowane?
> Co to jest - jakis "akcelerator" dla kart Sound Blaster, czy co?

Opcja ta okresla czy uklad dzwiekowy wbudowany w plyte
glowna ma emulowac klasyczna ISA'owa karte Sound Blaster.
Jezeli masz wlozonego ISA'owego Sound Blastera lub klona to
wylacz bo po co prowokowac konflikty.
Jezeli masz karte PCI ktora kiepsko emuluje normalne SB a
ty tej emulacji potrzebujesz (zazwyczaj dla programow DOS)
to wlacz.

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl