Spalony dysk

Autor: Green2 (!!!no_spamdjfug!!!zielony_2_at_wp.pl!!!no_spamdjfug!!!)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 20:56:24 MET

Witam

Kilka dni temu twardziel w moim kompie spalił się. Pracowałem pod win98se,
skończyłem robotę, przełšczyłem w stan oczekiwania i nagle widzę odbicie
ognia na blacie biurka i czuję swšd. Układ na elektronice dysku spalił się.
Nóżka nagrzała się do tego stopnia, że "wypaliła" linię na scalaku......
Był to dysk Quantum Fireball 13GB lct 08 (2 lata). Nie wiem co było
tego przyczynš. Czy mogła to być sprawka softu (wirus)? Czy może raczej
zwykłe zwarcie?

Pozdro
Green2