Re: Glosny zasilacz - co jest przyczyna ?

Autor: Kenny (kenny3_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 16:44:44 MET

> Moj zasilacz jest glosny.
> Wentylator ma duze obroty i szum powoduje znaczny halas.
> Wymienilem wentylator na nowy i nic sie nie zmienilo.
> Mysle, ze problem lezy w predkosci obrotowej wentylatora.

Ewentualnie mozesz wywalic blaszke zaslaniajaca wentylator. Wiekszosc szumu
wynika z przeplywu powietrza przez to co zaslania wentylator, szczegolnie
gdy w blasze wyciete sa takie cwierc-koliste luki, a nie wstawiona druciana
kratka. Mozesz zastapic ja drucianym krzyzykiem (do dostania tam gdzie maja
wentylatory :) lub wrecz nic nie wstawiac.

--
Wojtek
Pozdrawiam