AthlonXP1600+

Autor: Marek Wrzesinski - wrzechu (wrzechu_at_poczta.e.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 16:31:12 MET

mam wlasnie taki procesor taktowany zegarem 1400mhz. chcialem go sobie
podkrecic zmieniajac fsb ze 100 na 133 ale okazalo sie ze domyslnie bylo
133. chce skorzystac z metod fsb overclocking i podwyzszyc tylko nie wiem do
ilu moge to zrobic. maksymalnie dalo sie do 161mhz. pomozcie bo nie wiem czy
moj athlon wytrzyma czy padnie, jego temperatura bez zadnego podkrecania
skacze od 40 - 50 C.
-wrzechu