Re: awaria CD-ROM-u co kupić?

Autor: KrissKross (kjarocki_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 15:24:51 MET

Uzytkownik "Marceli" <marceliszpak0_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> wysiadł mi model CRD-8522B bios wykrywa,w windowsie jest ale nie czyta
> płyt.Rozebrałem leaser działa napęd dziwnie hałasuje,naprawa z tego co
> słyszałem nieopłacalna.Może poradzicie jakiś dobry w podobne cenie a może
> lepiej dołożyć i zamiast CD-ROMA kupić jakąś tańszą nagrywarkę
niekoniecznie
> x24.Może jakieś propozycje!

Do filmow i sluchania muzyki CD z predkoscia do x24 w zupelnosci wystarczy.
Mialem kiedys Toshibe x24.
Wszystko czytala i byla cicha.
Jak masz szczegolne wymagania predkosciowe to cos z nowych, ale sie nie
orientuje co ?
Nagrywarki jako CD nie polecam.
Lepiej jest miec oddzielnie CD/DVD i oddzielnie CD-RW.
Moj zestaw to:
LG-DVD DRD8120B (x40)
HL-DT-ST CD-RW GCE-8160B (x40/RW x16)
Jestem zadowolony.