Re: przegrywanie z video (AVERMEDIA)

Autor: Omega (omegax_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 14:08:05 MET

Witam,
Ja probowalem i to ze skutkiem pozytywnym.
Podlaczasz kamere/VCR do tunera TV.
Potem wlaczasz jakis programik (ostatnio uzywalem Ulead VideoStudio 3.0 SE.
Zgralem filmik do Divx'a (mozliwosc wyboru formatu, kompresji, audio, itp.)
i calkiem ladnie dzialalo.

Obrobke mozesz zrobic np. w Adobe Premiere lub Ulead MediaPro czy jakos
tak to sie nazywalo...

Pozdrawiam.
Omega

Uzytkownik "Hod" <hodangel_at_astercity.net> napisal w wiadomosci