Re: czy siec 10 Mb/s pojdzie na przewodzie telefonicznym?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 00:37:08 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:

> A miales czym te bledy zobaczyc ?

Nie wiem w czym problem: zapuszczasz transfer na wszystkich kompach we
wszystkie strony jednocześnie (np. FTP)... Mierzysz transfer - jeżeli
zbytnio nie odbiega od teoretycznie wyliczonego, to wszystko jest OK!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|