Re: Jakie głośniki do SB Live 5.1?

Autor: Marek Wrzesinski - wrzechu (wrzechu_at_poczta.e.pl)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 22:11:05 MET

Użytkownik "Tek" <waldekgr_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Jakie głośniki do SB Live 5.1 polecacie?
> W cenie do 350 zł.
>
> Pozdrawiam,
> Tek

za 290zl kupisz Creative Labs SoundWorks SW320. Glosnik niskotonowy + 2
satelity, najlepsze efekty jak obydwa te glosniki oddalone sa od ciebie
okolo 30-60 cm i skierowane ku tobie. Ja dla uzupelnienia mam jeszcze dwie
kolumny, ale ogolnie i bez nich fajnie sie oglada filmy, sklucha muzyki czy
tez gra...
-wrzechu