Re: twardy mi schudł

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 18:48:17 MET

Użytkownik .Kamil. <REMOVESPAMmem_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ftQh8.354713$V52.3681079_at_news.chello.at...
> stala sie rzecz nietypowa: 10GB twardy dysk IBM nieoczekiwanie zamienil sie
> w 1GB dysk IBM (moze jakis twardy restart mu zaszkodzil?). przetestowany
> Norton Utilities okazalo sie ze zwalony jest boot sector chyba. ? na
> szczescie poza systemem niewiele sie na nim znajdowalo, wiec nie ma problemu
> z odzyskaniem danych, gduz nic nie stracilem. pytanie: jak najszybciej
> sprawic, by odzyskal dawne rozmiary? a moze siadl na dobre?

Próbowałeś naprawić scandiskiem ?
Może to być zwykłe przekłamanie po resecie zawieszonego kompa
(nie masz może podkręconego proca przez fsb ?)
Wielokrotnie widziałem podobne logiczne przekłamania,
(lubię OC ;), pomaga wyłączenie DMA w Windows -czyli włączenie PIO4.

PeJot