Re: jutro kupuje kompa...

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 16:58:55 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Przyklady czego? Niekompatybilnosci chipsetow VIA ze sprzetem istniejacym
> na rynku? Prosze bardzo:
>
> -- problemy z rodzina Live! (trzaski, konflikty, 686B itp.)

SOA#1

> -- uzywales kiedys ktorejs z powyzszych kart w DOSie? Z jakim skutkiem?
> Lub SB128, SB64? Uzywales kiedys SBLinka? Z jaka karta Ci zadzialal?

Nie uzywalem. Nie uzywam DOSa, nie mam ISA. Chociaz.... tak, zdaje sie,
ze Live dzialal bez problemow. Jeszcze jedno pytanie: SBLink to to cos,
co nie jest przez nic wykorzystywane?

> -- kwestia kompatybilnosci z i740,

Tu to juz raczej kwestia i740. Nawet na BXie mialem straszne problemy z
tym wynalazkiem.

> Jak mi sie cos jeszcze przypomni, to dopisze, bo to nie wszystko ;)
> Zeby nie bylo nieporozumien - na chipsetach Intela powyzsze zjawiska albo
> w ogole nie wystepuja, albo zdarzaja sie sporadycznie. Marka plyty nie ma
> specjalnego znaczenia.

A wszystko dlatego, ze producenci produkuja "pod" Intela. Ale to sie
zaczyna zmieniac. Zreszta wiekszosc z tego co wymieniles to czysta
egzotyka. Swoja droga wisi mi to. Mi KT133 dziala bez najmniejszych
problemow i nie zamierzam sie rozstawac z ta plyta conajmniej do konca
roku (zalezy jaka cene zazyczy sobie AMD za ClawHammera).

--
Raf
raist_at_poczta.fm