Re: P4 2.5GHz

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 16:49:19 MET

Krzysztof Kwasniewicz wrote:

> P.S. Atlonowcy dostają ataków trzesiawki jak widzą taki komp w dodatku
> lepiej kręcący się od ich AMD (którego po to kupują).

Ja dostaje trzesawki. Ze smiechu. Jak mozna tyle kasy wladowac w
urzadzenie, ktore z reguly stoi i sie kurzy. To ja juz bym ta kase
wpakowal w pozadny panoramiczny TV a nie w kompa. Wlasnie bawia mnie
ludzie, ktorzy kupuja wypasiony sprzet do odtwarzania DivXow i innych
mp3jek (nie mowie o tym przypadku). A najbardziej mi sie chce smiac z
sasiada, ktory zostal ofiara marketingu Optimusa i ma P4 1.5GHz i
GeForce2 MX 200 (oby tego nie czytal, bo wylece z roboty :).

--
Raf
raist_at_poczta.fm