Re: Tani komp

Autor: Alti (alti_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 15:05:51 MET

Nie kupie intela bo to obciach.
Ja jakos nie mam problemow ze stabilnoscia... ZADNYCH
Komputer chodzi non stop po kilkanascie, kilkadziesiat dni i nic. Raz jak
chodzil 43 dni i caly czas sciagalem cos to w koncu sie wqrzyl i poprosil o
przydzielenie dodatkowej pamieci, po czym trzeba restartowac winde.
I to wszystko. Dodam ze gram, odgladam filmy, slucham muzy i sciagam
roznosci. Win 2k, athlon 1.1, MSI K7T turbo i 256 kingstonow. Ci ktorzy
szerza opinie ze amd jest w stabilnosci gorsze od intela to po prostu
LAMERZY.
Pozdrawiam
Alti