Re: P4 2.5GHz

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 12:52:57 MET

"Krzysztof Kwasniewicz" <tasiorsa_at_poczta.fm> wrote in message

> Użytkownik "Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> napisał w
> Do tego co robisz to może lepiej na RIMMy.
> Przy takiej cenie kompa to juz pare stówek w tą czy w tą nie gra roli.
> Polecam Abita TH7II lub ASUSa P4T-E

No właśnie kurczę, to moje ostatnie złotówki i już przez nabliższy czas
nie wycisnę nic, a jeszcze planuję kartę audio (ok. 1200 zł)
Poza tym 512MB to minimum jakie muszę mieć a w RIMMach to
jednak dość kosztowna sprawa.
Zdecydowałem się już na MSI MS-6398 - mam nadzieję, że nie jest
to zła płyta. O Abitach miałem zawsze jak najlepsze zdanie dopóki
nie wpakowałem się w VP6 (dual PIII na VIA). Teraz już tak nie ufam
ślepo Abitowi jak kiedyś...

pozdrawiam
MS