Re: zmiana ABIT BF6 na ABIT ST6 bez RAID

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 22:45:27 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> To kup siakis wiekszy kaloryfer na procka :)

Aktualnie nie mam juz kasy (ale i tak ustawilem proca na 1200 - starczy
mi:-))) ) ale jakos kolo maja bede sie rozgladal za czyms nowym. Wiadomo
lato:-)

> Ale fajnie ze dziala na i815.

a nie powienien? W zasadzie to od razu zalozylem, ze bedzie dzialal -
wydawalo mi sie, ze i815 (jak i plyty oparte na nim) jest na liscie
obslugiwanych chipsetow.
Zreszta z takich wlasnie powodow staram sie kupowac "markowy" sprzet.

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow