internet-kamera

Autor: Jacek Masiulaniec (merlin_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 10:49:49 MET

Witam.

Mam za zadanie (dość szalone) przeprowadzenie "wideokonferencji" z
człowiekiem, który mieszka w Niemczech. Ja będę łączył się przez SDI, on
przez ISDN.

1) Jaką kamerę kupić? (dodam tylko, że zależy mi na jak najniższych
kosztach)
2) Czy prędkość odtwarzania filmu będzie wynosiła przynajmniej 3 sekundy
na klatkę, w miarę małym (ok. 100x100) okienku?
3) Jak z dźwiękiem? Czy można jakoś kompersować dźwięk "w locie" na mp3
(16kbps), tak aby zajmował jak najmniej, ale za to jakoś brzmiał?
4) Może znacie jakieś przydatne wskazówki?

Tylko nie mówcie, że to nie ma sensu, bo ja i tak muszę to zrobić, nawet
jeśli będzie to slide-show...

--
pozdrawiam
  Merlin