Re: jaka nagrywarek wybrac?

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 13:30:13 MET

> ale moim zdaniem troszke nierozsadnym jest kupowanie nagrywarki 8x za 300
> podczas gdy za 370-390 mozna miec 16x (tez LG)(a w zasadzie moznabylo bo
> teraz za ta sume kupisz 24x)
> i nie mowie tu tylko o predkosci wypalania (ludzie palacy muzke robia to
na
> predkosciach 1-4x)

Otoz to! Nie znalazlem nagrywarki o predkosci 16x ktora potrafilaby palic
wolniej niz 4x:(:(:( Moze to i nie ta epoka, i teraz mozna spokojnie palic
muze na 4x, ale ja mam taka zasade, ze jak jestem z czegos zadowolony i
dziala tak jak tego oczekuje, to nie szukam czegos lepszego, nie
experymentuje, zwlaszcza jak akurat nie mam kasy:)

> glownym atutem lg16 jest to ze posiada system ochrony zapisu (chyba zwie
sie
> justlink) no i potrafi przepalic najczesciej stosowane zabezpieczenia

Tia, pracowalem kiedys na nagrywarce, ktora ten system posiadala... Nie wiem
za bardzo czym sie objawia to, ze on jest... Moze zauwazylbym gdyby go nie
bylo...
Pozdrawiam!!!
MA