Re: seagate vs. maxtor

Autor: Żurek (darzur_at_box42.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 12:46:03 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu bobi naskrobał(-a):

> zastanawiam sie nad kupnem dysku
> wybor moj sprowadza sie do dwoch pozycji:
> 1.maxtor 40 GB 7200 obr/min (448zl)
> 2. seagate baracuda IV 40 GB 7200 (453zl)
>
> slyszalem wiele przeroznych decyzji odnosie dzialania obu tych
> dyskow, czy moze ktos ma swoje zdanie na ten temat.. ?
> pozdrawiam
Ja mam Barracudę i jestem z niej zadowolony. Nie wiem jak maxtora ale
seagate'a praktycznie nie słychać. Jest tylko jeden zgrzyt o którym
zresztą dowiedziałem się dopiero wczoraj. Barracuda niepoprawnie
współpracuje z macierzą RAID0. :):)

--
pozdrufka
Żurek