problem z wyborem - help

Autor: Xionic (xionic_at_astercity.net)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 10:32:26 MET

Witam.

Musze wymienic plyte glowna, popsula sie a nie jest juz na gwrancji.
Posiadam Athlona 1 GHZ i DIMM 133 Mhz. Wymienic plyte chcialem od razu tak
zebym w przyszlosci mogl sobie wstawic athlona XP i pamieci DDR.
Niestety ostatnio krucho z forsa i nie moge jak zwykle kupic sobie plyty
Asusa.

Poprzegladalem recenzje i testy i mam jeszcze wiekszy metlik w glowie ...

Po ciezkich bojach doszedlem do takiej listy :
ECS K7S5A
MSI K7T266 Pro2
Soltek SL-75DRV4
ECS K7VTA3 v2.0

Czy moglibyscie mi pomoc z wyborem? Generalnie nie jestem ani zwolennikiem
Via ani SIS - interesuje mnie stabilnosc systemu przy standartowych
ustawieniach - nie jestem overclockerem ani maniakiem 300 klatek w quaku.
Chce tylko zeby system mi chodzil z taka predkoscia jaka maja komponenty -
procek,pamiec itp. Chcialbym zeby plyta obslugiwala zarowno DIMM 133 Mhz jak
i DDR .. bo na kupno 512 MB ramu w tej chwili tyz nie za bardzo mnei stac.
Moze jakies inne propozycje plyty do 500 zeta ktora spelnia moje wymagania ?

z gory dzieki