Re: owerclocking Morgana.

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 08 Mar 2002 - 07:59:05 MET

Aha.

Dodam jeszcze że mój Duron poszedł bez problemu na FSB 124.

Byc może to kwestia serii procesorów , jedne lepiej się podkręcają przez FSB ,
inne gorzej.

Ale powtrarzam ponownie że to co w popzrednich postach napisałem to nie sa
słowa wyssane z palca lecz na podtawie tego co przeczytałem na kilku
zachodnich stronach (i nie były to jakies mało znane serwisy ..)

Być moze obecne Durony sa bardziej podkręcalne od tych "pierwszych"
dostarczanych do testów ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///