Ati RADEON VE 64MB DDR TV-out

Autor: Pafnucy (pafnucy_at_wot.com.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 22:11:59 MET

Mam kilka pytań do użytkowników karty graficznej:
Ati RADEON VE 64MB DDR TV-out.

Czy warto zapłacić za tę kartę 320PLN?

Co możecie polecić w podobnej cenie?

Komputer używany głównie do pracy i czasami do oglądania filmów (DivX).
Od czasu do czasu dla rozrywki jakaś gra (ale w sumie to bardzo
rzadko).

Czytałem w archiwum grupy o jakiś problemach niektórych płyt głównych z
kartami ATI. Czy to prawda?

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
pafnucy_at_wot.com.pl * GG215734 * www.carus.prv.pl