Geforce256

Autor: szumek (szumecky_at_idea.net.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 23:40:28 MET

Witam

tak jak mi doradziliscie wybralem Geforce256. Karta dolaczyla do komputera
z Celeronem 800 na plycie VIA 694X i 128 MB RAM.
Mam z nia pewne "klopoty" jesli choidz o ustawienie odswiezania. Na
poprzedniej karcie w 800x600 odswiezanie ustawione bylo na 85Hz (Monitor
NEC XE15). Po zainstalowaniu Geforce'a nie moge wyjsc poza granice 75 Hz
:(. Ustawiam we wszelkich mozliwych opcjach 85 Hz, ale monitor dalej
wskazuje na tryb 800x600, 75 Hz. Nie wiem juz co mam z tym zrobic, moze mam
zle sterowniki ?
Co do sterownikow: ktore Detonatory powinieniem zainstalowac dla Windows ME
? (na stronie www.nvidia.com.pl jest ich cale mnostwo).

Zrobilem takze test w 3D Mark 2001 SE i dla trybu 1024x768, 32 Bit,
uzyskalem wynik na poziomie 2500 pkt. Jak sadzicie czy ten wynik jest taki
jaki powinien byc dla takiego sprzetu ?

dzieki wielkie za wszytskie rady i pomoc

pozdrawiam
Michal