Re: jaka nagrywarek wybrac?

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 13:21:58 MET

> jaka nagrywarek wybrac?

Dwa lata temu kupilem LG 8080B (8x4x32). Przez dwa lata chodzila jak w
kopiarni, tak jej dawalem popalic... No moze ostatnio troche mniej... Tak
czy inaczej DWA LATA bez pudla. Nie spieprzyla mi zadnej plytki bez mojej
winy.
W koncu dokonala zywota. Padl laser.
Ostatnio poszedlem na gielde. Chcialem kupic najtansze co bedzie. Ku mojemu
wielkiemu pozytywnemu zdziwieniu ten model ciagle jeszcze byl w sprzedazy.
... wiec go kupilem.
Znowu jestem zadowolony.

> a moze combo z czytnikiem dvd?

Na ten temat inni juz dosc powiedzieli:)

> wystarczy mi 8x, ale pewnie takich nowych juz nie kupie (i za odpowiednoi
> nizsza cena)

Wspomniany model - 320 PLN do utargowania do 300 (jak masz znajomych):)
Pozdrawiam!
MA'