Re: róznaca dysków SCSI

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 12:54:13 MET

Dnia Tue, 5 Mar 2002 15:13:16 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki
<ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> napisal(-a) cos takiego:

>OK. Zle napisalem. Dysk _moze_ nie miec mozliwosci ustawienia tego.
Ano, ale w sumie to widzialem/mialem tylko 3-4 dyski SCSI.. male
doswiadczenie, bo niedlugo jestem w temacie ;))

>No wlasnie... (chyba MB/sek).
Zgadza sie, MB/s ;)

>Po prostu jest to przelotka przstosowana do transmisci SE dlatego
>dysk przelacza sie w ten tryb i obcina predkosc. Niemniej
>dla 1/2 urzedzen bym sie nie przejmowal. :)
A pewnie - i tak chyba ciezko wyciagnac z dyskow u2w ponad 40MB/s, tak
przynajmniej wynika z moich obserwacji ;)

BTW: Ma ktos na zbyciu (i za ile) kieszen (z ramka) SCA?

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)