Re: Czy jest obecnie jakas plyta pod AMD...

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 12:42:34 MET

Dnia Tue, 5 Mar 2002 13:26:26 +0100, "See_you" <seefiveyou_at_poczta.easy.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>Takim podkreslaniem mozesz sie bawic w piaskownicy.
Podkreslanie jest dobre! Szczegolnie dla ludzi o zbyt malym potencjale
intelektualnym - nie trzeba myslec, co tez piszacy chcial
napisac/przekazac, od razu widac jak na dloni.. a dodatkowo jest w tym
jakas szczypta ironii ;))

>Jesli wg ciebie raid nie przynosi wzrostu wydajnosci a jedynym
Nie podniecaj sie tak tym swoim raidem na ide, bo Ci pikawa wysiadzie.
Pozyj troche, nabierz doswiadczenia i potem bedziemy mogli pogadac. I nie w
piaskownicy, chyba Twoim ulubionym miejscu ;)) za stary juz jestem na
zabawy w piachu - ale mam dla Ciebie idealnego partnera: moj pies bardzo
lubi takie klimaty ;))

>twoim argumentem jest "podkreslanie" to jestes zwykly pierdola.
>Kolejny agitator "wyzszosci swiat Wielkiej Nocy.."
Kolejna makasyma dla tobie podobnych mlotkow... M. Twain (chociaz komuch,
ale udalo mu sie) powiedzial/napisal cos takiego: 'lepiej siedziec cicho i
wydawac sie byc kretynem, niz sie raz odezwac i definitywnie rozwiac
wszelkie zludzenia'*.. Proponuje Ci ja stosowac, bo Tobie podobnych w necie
juz troche bylo... wlasnie BYLO - jakos ich teraz nie widac.
Jak chcesz byc slawny - popisz na grupe, pochwal sie swoja 'wiedza', a
doczekasz sie malego 'hall of fame' na www, z komentarzami. Albo wczesniej
trafisz do kf u wiekszosci czytajacych.

Troche pokory i grzecznosci prosze... otrzep piasek ze spodenek, zacisnij
zwieracze, skup sie, uwaznie przeczytaj/poczytaj co inni pisza, walnij sie
w lepetynke czyms sredniotwardym/wez cos na parcie - i zapraszamy z
powrotem na grupe...

* z pamieci, sens oddany na 100%

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl