Re: Drugi kontroler IDE

Autor: Łukasz Maśko (masko_at_ipipan.waw.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 00:14:22 MET

On Wednesday 06 March 2002 07:27 user called Roman Kraiński typed on his
keyboard:

> Witam!!!
> Jest problem z dyskiem. Opcja: Informacje o systemie / skladniki/ pamięć
> masowa w W98SE wyświetla mi komunikat:
> Drugi kontroler IDE (pojedyńcza kolejka fifo)
> hdc
> Wystąpił problem z tym urządzeniem Kod=29 (0x1D)
> To urządzenie zostało sprzętowo wyłączone. Aby możliwe było użycie tego
> urządzenia, należy ponownie je włączyć.
[...]
> Ja temu zaradzić?
Otwórz Control panel->System->Urządzenia (czy jakoś tak, piszę z pamięci).
Przy jednym z urządzeń powinien być jakiś znaczek (chyba wykrzyknik).
Wybierz to coś, potem kliknij na właściwości i wciśnij "Włącz urządzenie".
Jak zaskoczy - to OK. A jak nie - to nie wiem. Nie używam Windy za często.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537