Re: jak podłączyć 2 Hdd aby działały na obydwu

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 20:59:29 MET

Użytkownik ross154 <ross154_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a60ikk$9t9$1_at_news.tpi.pl...
> Sorry za lamerskie pytanie ale naprawde to jest dla mnie problem.
> Mam stary hdd 17GB fuitsu i plyte glowna Abit BE6-II i jest tam dodatkowy
> kontroler ata66.
> Niedawno kupilem barakude 30GB ktory jest moim 2 dyskiem i chce go podlaczyc
> jako drugi master (tak aby mozna bylo zainstalowac dodatkowe systemy
> operacyjne) niestety kontroler ata66 nie widzi dysku jako master.
> Rowniez podlaczenie pod drugi kontroler ata33 nie dalo zadowalajacych
> efektow, komputer sie wypisal mi ze ten dysk nie jest bootowalny i wiesza
> sie.
> [...]

Jeżeli nie odwróciłeś kabli to powinno być OK (niebieska wtyczna do płyty,
czarna do twardziala-master)

Osobiście polecam zapomnieć o hpt366 (najlepiej wywalić w ogóle jego moduł
z pliku biosu cbrom' em 2.07 i taki zaflashować) i kupić kontroler na układzie
Promise dla ATA100 lub 133.

PeJot