Re: Ktora k. graf ?

Autor: Marcin Drabik (mdp_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 00:01:25 MET

Nie w przypadku ATI Radeon ViVo. Jest na niej taki ukladzik ATI Rage
Theathre - sprzetowo kompresuje do MPEG2. Na celku 600 wyrabia sie w pelnym
PAL tj 720*576/25fps i dzwiek 44.1kHz 16bit stereo. Zero pogubionych klatek.
W przypadku innych kart graficznych efektow nawet nie da sie porownac (
nizsza rozdzielczosc i mniej fps, a jakosc obrazu totalna kicha ). Ati Rage
128ViVo to beznadzieja w porownaniu z Radeonem, a i tak lepsza niz inne
popularne grafiki z TV in/out