Re: Sprzet na Celeronie 1,2

Autor: Sierus (Sierus_at__o2.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 19:05:54 MET

. : : Krzysztof : : . napisał(a) w news:a65i3e$kdq$1_at_news.tpi.pl:

> dobry zestaw, jak dla baby to w szybsze rozwiaznia (amd ;) ) nie ma
> co sie pchac.
> i cel 1000 bym wzial, lepsza mysz (moze radiowa), tansza plyte,
> wiecej ramu.
>
> i tak nie wykozysta :)

Hm ogolnie to rzeczywiscie nie przyda jej sie od razu ten Celeron 1,2
i te 40GB. Nawet sam sie zastanawiam czy nie przesadzam, ale jesli nie
wykorzysta tego dzis to moze przyda jej sie za jakis czas, a lepiej
raz kupic troche wiecej. Ja dostosowuje sie do tych 4000. :)

--
Sierus(at)o2.pl | GG:136484
Z cyklu goraco polecam-> www.pattonfever.com