ATA100 i WinXP

Autor: Jurand (jurand_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 16:38:44 MET

Mam konkretny problem ;-)

Płyta - ECS K7S5A. Chip SIS735. Procek - AMD Athlon 1700+. Dysk twardy -
Seagate 360016A (40 GB Barracuda IV). Winda XP Prof.

JAK uaktywnić cholerne Ultra DMA (UltraATA 100) dla dysku twardego ?????
Zmieniałem już sterowniki - SIS735 na standartowe IDE i odwrotnie, pisałem
książki i wiersze na temat dostępnych sterowników na necie - Ci z SIS nic
nie wiedzą o jakichkolwiek problemach z Ultra DMA na tej płycie, a mi
jeszcze żaden dysk nie poszedł w tym trybie - jest tylko PIO. Już nawet
dokopałem się do jakiegoś domorosłego przepisu na uaktywnienie ATA100 pod
Windą 2000, ale niestety XP ma tyle zamaskowanych bibliotek zapasowych
plików, że każda próba nadpisania jakiegokolwiek oryginalnego pliku kończy
się przywróceniem starego pliku przez Windows XP.

HILFE! HELP! POMOSCI!

Jurand