Re: Problem z dyskiem matrox

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 15:24:04 MET

> Niedawno zakupilem dysk matroxa 40gb. Niestety nie dzila mi poprawnie.
> Przy kopiowaniu jakiegokolwiek pliku przykladowo od kogos z otoczenia
> sieciowego, gdy ruszam myszka to kursor porusza sie
skokowo(nieplynnie) a
> kopiowanie i wszystkie inne dzialaace w tym samym czasie programy
zacinaja
> sie.

Matrox to karty graficzne, dyski twarde to Maxtor.
Poza tym za mało danych podałeś. Na jakim chipsecie masz płytę?
Jeśli to VIA to powinieneś zainstalować sterowniki via4in1
http://www.viaarena.com/?PageID=2 . Może masz dysk podpięty
pod jakiegoś RAIDA np. HPT370? Tu też są potrzebne sterowniki
http://www.highpoint-tech.com/

Wonder