Odp: PCet jak samolot?

Autor: .:{-Islander-}:. (wbros2002_at_tlen.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 13:32:45 MET

Użytkownik <tomekm2002_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0762.000003d3.3c85f7bc_at_newsgate.onet.pl...
> Witam szanownych grupowiczow,
>
> Mam problem z komputerem i nie jestem pewiem z winy jakiego urzadzenia sie
on
> bietrze.
>
> Jakies dwa tygodnie temu, moj komp zaczal wydawac dzwieki jak samolot
ktoremu
> konczy sie paliwo i ledwo ciagnie lot dalej (hmm pierwsze skojarzenie :)
> WRRUUUUUUuuuuummm.....WRRRRRRrrruummmm... Czasem tak robil, a czasem
> zachowywal sie cicho. Pewnego dnia siadam przy nim, pracuje i nagle sie
> wylaczyl... naciskam POWER - brak reakcji.

po pierwsze sprawdz czy przypadkiem nie iskrzy gdzies na odcinku gniazdko -
kabel - zasilacz
po drugie to mogl byc zbieg okolicznosci i dzwieki wydaje wentylator na
procu wiec najlepiej palcem zatrzymaj i zobacz skad dochodzi.
Profilaktycznie lepiej wymienic kabel zasilajacy. Kosztuje niewiele a wiele
od niego zalezy.